Tuesday 31 July 2012

tawaran sambung belajar.

Asalammualaikum….semua,hmm…dah lame sangat tak update blog ni…adoyai,da laa…baru jer buat blog kira-kira dalam bulan mei hari tu!adoyai…..macam mane laa,nak jadi hot stuff kan!bhahaha….ngarot2,hhmmm…..lame tak edit blog semua nya,pasal tawaran sambung belajar,hala tuju masa depan….huh! memang pecah kepala ni kalau nak di pikir kan masa depan ni…kan bagus kalau ade mesin masa,boleh laa…ramal mase depan kan2,huh! SABAR~~ jer leerrr….*tepuk bahu*
Okay,lah korang mane aku sambung belajar skrang ni kan2,haha….sekarang ni,aku belajar di kampus KPJUC(kpj university kolej)*harap2 laa…ade student kpj bace blog aku ni,haha*…..aku belajar dekat kolej kpj ambil kos nursing…haha,malu laak pulak amik kos nursing jer,,aku amik kos nursing sebab satu jer! Aku attack nak pergi luar negare jer!*pasang azam* 
         yer,memang tak di nafikan aku,ramai yang cakap amik kos nursing ni sebab banyak PELUANG PEKERJAAN ...tapi,tolong jangan pandang rendah,okay! sekurang2nya,kerja mulia.Pada mulanya,aku nak ambil M.A kat pusrawi,tapi kakak sepupu aku cakap, M.A ni,susah nak pergi ke luar negare, pftt..! so,terbantut hajat aku nak amik M.A. Tapi walau ape2,pun, yang penting niat kita.untuk sambung belajar..right!
         okay,serius aku tak paham,kenape ramai orang kat luar sane yang taknak sambung belajar,lebih2 lagi teenager2,yang same sebaya dengan aku.alahai serius sayang sangat2..muda2,da pikir pasal duit,ALAHAI~
bukan ke bagus kalau kita belajar dulu kemudian baru,pikir pasal kerja.Aku selalu pegang prinsip "duit mase sekarang takkan same dengan duit yang akan kita dapat selepas belajar" that was my prinsip! haha....okay laaa.. daa,ngantok ni chow! 

No comments:

Post a Comment